Er zijn nog stappen nodig voor Gelderse biodiversiteit, maar herstel is mogelijk

Hoe gaat het met de biodiversiteit in Gelderland? De provincie publiceert de stand van zaken elke drie jaar in een rapport. In 2024/2025 was het weer zover. Ecoloog Tim Termaat van Staatsbosbeheer Gelderland duidt een aantal van de conclusies.

>> lees verder