Hoe gaat het met de biodiversiteit in Gelderland? De provincie publiceert de stand van zaken elke drie jaar in een rapport. In 2024/2025 was het weer zover. Ecoloog Tim Termaat van Staatsbosbeheer Gelderland duidt een aantal van de conclusies.
>> lees verder …
