Boswachters moeten beter bewapend worden, vindt Tweede Kamer

Boswachters in ons land, groene boa’s, moeten betere bewapening en spullen krijgen. Dat eist een meerderheid van de Tweede Kamer van minister David van Weel (Veiligheid en Justitie). Een meerderheid van het parlement steunt twee moties van VVD’er Claire Martens waarin ze vraagt de groene boa’s beter uit te rusten.

>> lees verder