Afgelopen weekend is de egel in heel Nederland weer massaal geteld. De Egeltelling is niet alleen hét moment om het stekelige en nuttige dier in de schijnwerpers te zetten, maar ook om erachter te komen waar de egel precies voorkomt. Dit jaar hebben opnieuw een groot aantal mensen meegedaan aan dit evenement. De Zoogdiervereniging, Egelbescherming Nederland en Tuintelling bedanken alle deelnemers!
>> lees verder …
