Dixi’s omver gegooid in bos Baarn: ‘Hartstikke slecht voor de natuur’

Baarn – Een stuk grond op de Torenlaan in het Baarnse bos is vervuild geraakt doordat iemand daar dixi’s omver heeft gegooid. “Dit doodt alle planten en insecten op dat stukje grond.”

>> lees verder