Staatsbosbeheer maakt zich zorgen over het tekort aan groene boa’s in Brabantse natuurgebieden. Terwijl afvaldumpingen, drugsafval en recreatiedruk toenemen, is er volgens de organisatie te weinig geld om genoeg toezichthouders in te zetten. Ook wordt het werk zwaarder door agressie en de risico’s van het criminele circuit.
>> lees verder …
