We moeten de natuur haar gang laten gaan als het om biodiversiteit gaat. Dat zegt hoogleraar Geert de Snoo in New Scientist. ‘Denk vanuit het belang van de organismen, niet vanuit het idee dat wij als mensen over een bepaald natuurgebied hebben.’
>> lees verder …
