Hoe zou het nog met onze bossen zijn? It’s complicated. Op Europees niveau tekenen er zich positieve evoluties af, maar in Vlaanderen zijn er toch vooral redenen tot bezorgdheid..
>> lees verder …

Hoe zou het nog met onze bossen zijn? It’s complicated. Op Europees niveau tekenen er zich positieve evoluties af, maar in Vlaanderen zijn er toch vooral redenen tot bezorgdheid..
>> lees verder …